Stránky

14 júna 2011

Výmena sprchovacieho kútu

Chcem nechcem, musím vymeniť celý sprchovací kút. Pri rekonštrukcií bytového jadra, som sa ulakomil na lákavú akciu a kúpil som za veľmi dobrú cenu masážnu kabínu. Problémy nastali už pri jej montáži. Napokon sa ju podarilo zložiť a tešili sme sa na vodné masáže a pohodlné sprchovanie. Tešili sme sa ale zbytočne. Začal sa nekonečný problém so zatekaním vody popod kabínu. Po niekoľkonásobnom presilikovaní sme nakoniec objavili netesnosti na hadicových rozvodoch sprchového panelu. Napriek dotiahnutiu spojov sme nemohli používať pevnú hornú sprchovaciu ružicu, lebo sa vždy objavila zatekajúca voda. Celú masážnu kabínu teda využívame len na obyčajné sprchovanie. Aby toho nebolo málo, tak sa nám pri čistení rozsypalo sklenené krídlo dverí. No proste kúpa za "milión". Už nikdy viac.

Dnes nastal zlom, nakoľko som po niekoľkotýždňovom pátraní objavil vhodný sprchovací kút a samostatný sprchovací panel. A to som ani nemusel extra ďaleko cestovať. Internetový obchod RASUB má totiž v Trnave zriadenú vzorkovú predajňu, ktorú som dnes navštivil, a rozhodol som sa, že ho kúpim. Etna kabína 82x120x185 cm, je kompletná sprchová kabína s vaničkou a poličkovým regálom a sifonom.


Vybral som si aj sprchovací panel TRENTO
  • materiál -hliník
  • 4 trysky - nastaviteľné
  • dažďová sprcha horná a sprchová ružica 
  • batéria - mosadzná pochrómovaná
  • rozmery -155x27 cm

Celé to dám namontovať kvalifikovaným odborníkom a verím, že budem mať na niekoľko rokov pokoj.

3 komentáre:

  1. skus www.glassdesign.sk ziadne 4 alebo 6mm sklo ... min. 8mm za lepsie prachy ako tie predosle ..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý den, ačkoli se jedná o dva roky starý článek, pro mě je velmi aktuální. Příští víkend se chystáme na reformaci naší koupelny. Největší strach mám z instalace nové sprchové vaničky, mohl by mě někdo uklidnit, případně poradit. Moc dík, Lukáš

    OdpovedaťOdstrániť
  3. بیمه شرط بندی در آدرس جدید حضرات بت

    یکی از آپشن های فوق العاده ای که سایت حضرات دات کام پویان مختاری در دسترس قرار داده است مبتنی بر این می باشد که شما می توانید شرط های خود را بیمه کنید! اما چگونه؟ آیا این بیمه می تواند تضمینی برای سودهای تضمینی شما باشد؟ در واقع شما با ساز و کاری فوق العاده رو به رو هستید که طی آن می توانید شرطی مطمئن را رقم بزنید. شرایط این گونه می باشد که می توایند علاوه بر رقم شرط بندی پولی را هم به عنوان حق بیمه پرداخت کنید.

    OdpovedaťOdstrániť